Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op de meestgestelde vragen.

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik je helpen?

Veelgestelde vragen

Behandelingen

Welke behandelingen past bij mij?

Tijdens eens huidanalyse kunnen onze huidspecialisten het beste advies geven en persoonlijk behandelplan opstellen.

Als nieuwe klant hebben we ook eenmalig de welcome beauty behandeling in de aanbieding.

Ik wil eenmalig een behandeling, heeft dat wel zin?

Een eenmalige behandeling heeft zeker nut. Het is heerlijk ontspannend voor lichaam en geest en zorgt een paar dagen voor een prachtige huid. Voor langdurige resultaten zijn meerdere behandelingen en een goede huidverzorging noodzakelijk.

Kan ik direct terecht?

Vanwege de grote vraag werken wij op afspraak. Wij adviseren ruim voor de gewenste datum een afspraak te maken in onze online agenda. Over het algemeen zijn de avonden erg druk bezocht. Voor specifieken vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Is het mogelijk een duo-behandeling te boeken?

U kunt bij ons op het zelfde tijdstipt een afspraak boeken en gelijktijdig behandeld worden. De behandelingen vinden wel plaats in afzonderlijke behandelruimtes zodat wij u tijdens de behandeling de volledige aandacht kunnen geven.

Worden de behandelingen vergoed door zorgverzekeraars?

Een klein aantal huidtherapeutische behandelingen komt in aanmerking voor vergoeding via uw zorgverzekering. Afhankelijk van de voorwaarden van uw basisverzekering of aanvullende zorgverzekering kunt u een deel van de kosten of zelfs het hele bedrag vergoed krijgen. Op de website van uw zorgverzekeraar vindt u het juiste overzicht van deze vergoedingen en de eventueel daaraan verbonden voorwaarden.

Onderstaande behandelingen komen eventueel in aanmerking voor vergoeding. Controleer altijd goed de voorwaarden van uw eigen zorgverzekering. Vergoeding kan per zorgverzekeraar verschillen en hangt af van uw persoonlijke voorwaarden.

Acnétherapie: behandelingen met medische peeling

Pigmentvlekken

Hoe annuleer of wijzig ik mijn afspraak?

Wil je je afspraak verzetten of annuleren dan verzoeken we je telefonisch contract met ons op te nemen (010 848 9227)

Cliënten worden verzocht bij verhindering of verplaatsen van een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak telefonisch te melden. De cliënt is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak. Bij niet tijdig annuleren zijn we genoodzaakt om de helft van de kosten in rekening te brengen. Bij het niet na komen van de afspraak zijn wij genoodzaakt de volledige kosten in rekening te brengen.

Huid advies

Welke behandeling heb ik nodig voor mijn huid?

Tijdens eens huidanalyse kunnen onze huidspecialisten het beste advies geven en persoonlijk behandelplan opstellen.

Hoe kan ik mijn huid thuis verbeteren?

Als je je huid thuis wilt verbeteren begin je altijd met het aanvragen van een gratis online huidadvies. Je vult de vragenlijst in en upload meerdere duidelijke foto's van jouw huid. Je ontvangt van 1 van onze huidtherapeuten een persoonlijk op maat gemaakt huidadvies, welke zal bestaan uit; een analyse van jouw huid, advies over onze producten waarmee je thuisbehandelingen kunt doen die je huid ook écht verbeteren, en indien nodig voedings advies.

Kan ik een peeling tijdens de zomer?

Wij voeren geen peelings uit tijdens de zomer. Door een chemische peeling verwijderen we het bovenste huidlaagje en verlies je tijdelijk de beschermende werking tegen zonlicht. Hierdoor bestaat de kans dat je zonschade oploopt zoals verbranding of pigmentschade.

Wat kan ik doen aan acne?

Acne is een veel voorkomende huidaandoening. Laat je huid vooral met rust en zit zo min mogelijk aan je gezicht. Heb je hier toch vaak last van dan hier via de huisarts medicatie voor krijgen. Wanneer medicatie niet of onvoldoende oplossing biedt , kun je bij ons een afspraak maken. We hebben hier verschillende behandelingen voor acne zoals microneedling of verschillende peelings.

Bestellingen

Hoe kan ik een bestellingen plaatsen?

Navigeer naar onze shop via het menu. Plaats je product in je digitale winkelmandje via de knop ‘aan winkelwagen toevoegen’. Klik op winkelwagen bekijken en als je klaar bent met winkelen op afrekenen.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Het kan zijn dat de orderbevestiging in je spam-box van je email is terechtgekomen. Kijk daar dus ook altijd even. Is er geen geld afgeschreven van je rekening? Dan is de betaling niet gelukt. Je kunt je bestelling dan opnieuw plaatsen. Is bovenstaande niet van toepassing? Neem dan contact op met ons op.

Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen/annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling nog wijzigingen te maken. Uiteraard kun je de bestelling retourneren na ontvangst, mits ongeopened.

Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?

Wij versturen geen factuur mee in de bestelling, maar deze wordt via de mail naar je verstuurd. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra de gekozen koeriersdienst de bestelling heeft ontvangen ontvang je via de mail een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Verzending & levering

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met een link naar uw unieke tracking nummer.
U kan het pakketje volgen met de gestuurde tracking informatie, waarin ook de actuele verzendtijd van de vervoerder wordt aangegeven.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, worden de volgende dag verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via PostNL of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden, maar dit kan verschillend per locatie.

Ik heb mijn artikel niet ontvangen

Heb je de producten na 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail of App. Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen, zijn over het algemeen €7,25 inclusief track & trace (tot 10kg) 

Bestellingen boven €150 worden gratis verzonden.

Glow Institute

Hoe kan ik Glow Institute bereiken?

Glow institute is telefonisch bereikbaar via 10 848 9227 of via e-mail info@glow-institute.nl

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op.